A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Korábban már toltunk egy posztot macskás reklámokkal, most egy vegyes párossal kedveskednénk az olvasóknak :)
Kutyák és macskák, friss és kevésbé friss posztokban. Az mindenestre látszik, hogy a problémák ellenére, mert egy 60 másodperces szpot leforgatása egy állattal azért nem olyan vicces, mint a végeredmény, a hirdetők szeretik (vagy legalábbis szeretnék) vicces, szerethető szpotokat. A személyes kedvencünk a VW reklám, nektek melyik jön be legjobban?
A gyerek, a kutya és a szexi nő állítólag mindent elad. Az első két marketinges kellék nyilvánvalóan az érzelmekre játszik, minél nagyobb a cukiságfaktor annál jobban szokták szeretni a hirdetést a fogyasztók. De ha a cukiság a lényeg, akkor a cicák miért ne játszhatnának, teheti fel joggal minden kreatív és (tévé)néző. A válasz minden bizonnyal az lehet, hogy egy macskát még egy gyereknél is nehezebb kamera előtt instruálni.
(Off Mielőtt bárki trollkodna, javaslom próbáljon felöltöztetni és útnak indulni három gyerekkel. Jó macskával nem próbáltam még ilyet, de annyira nem lehet bonyolult :))
Ám a mai informatika uralta világunkban a számítógépes grafikának köszönhetően nincs már szükség hús-vér macskaszínészekre, így a Funnyads blog előrejelzése szerint a macskás cuki reklámok számának növekedésére lehet számítani.
Jöjjön az elmúlt hét terméséből két ilyen cicás aktivitás. Az első egy svéd biztosító szpotja, ami nagyon jópofa, bár én nem teljesen látom a relevanciát a termék és a hirdetés között, ettől még brandet építeni akár még jó is lehet a reklám.
A Folksam svéd biztosító filmje ejtőernyős macskával
A másik újdonság nem egy klasszikus (ATL anyag) tévé reklám, hanem egy tejnépszerűsítő játékot bemutató kisfilm. A mobilos alkalmazás során kövér és éhenkórász macskák próbálják megszerezni az élet, erő, egészség hármasát képviselő italt.
Egy kanadai szövetkezet, a Prairie Milk mobilos játékkal népszerűsíti a tejfogyasztást
Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.
Utolsó kommentek