A gyerek, a kutya és a szexi nő állítólag mindent elad. Az első két marketinges kellék nyilvánvalóan az érzelmekre játszik, minél nagyobb a cukiságfaktor annál jobban szokták szeretni a hirdetést a fogyasztók. De ha a cukiság a lényeg, akkor a cicák miért ne játszhatnának, teheti fel joggal minden kreatív és (tévé)néző. A válasz minden bizonnyal az lehet, hogy egy macskát még egy gyereknél is nehezebb kamera előtt instruálni.

(Off Mielőtt bárki trollkodna, javaslom próbáljon felöltöztetni és útnak indulni három gyerekkel. Jó macskával nem próbáltam még ilyet, de annyira nem lehet bonyolult :))

Ám a mai informatika uralta világunkban a számítógépes grafikának köszönhetően nincs már szükség hús-vér macskaszínészekre, így a Funnyads blog előrejelzése szerint a macskás cuki reklámok számának növekedésére lehet számítani.

Jöjjön az elmúlt hét terméséből két ilyen cicás aktivitás. Az első egy svéd biztosító szpotja, ami nagyon jópofa, bár én nem teljesen látom a relevanciát a termék és a hirdetés között, ettől még brandet építeni akár még jó is lehet a reklám.

A Folksam svéd biztosító filmje ejtőernyős macskával

A másik újdonság nem egy klasszikus (ATL anyag) tévé reklám, hanem egy tejnépszerűsítő játékot bemutató kisfilm. A mobilos alkalmazás során kövér és éhenkórász macskák próbálják megszerezni az élet, erő, egészség hármasát képviselő italt.

Egy kanadai szövetkezet, a Prairie Milk mobilos játékkal népszerűsíti a tejfogyasztást